Cikkszám: marketing_konzultacio-1.
Kategória: .

Vállalkozás indítás és fejlesztés konzultáció

252 730 Ft

A marketing konzultációs csomag 3x 1,5 órás konzultációból és több mint 10 óra professzionális tananyagból áll.

A háromszor másfél órás konzultáció célja egy személyre szabott maximális hatékonyságú terv kidolgozása. Ez tartalmaz konkrét stratégiai és taktikai elemeket.

Ennek végeredményeként a résztvevő egy gyors önálló fejlődésen tud átmenni, amelynek heteken, hónapokon belül komoly fejlődési eredménye lesz.

A konzultációk a ZOOM nevű online konferencia szoftverrel történnek. A konzultáció személyesen Parajdi Istvánnal történik, és a háromszor másfél óra felvételét a résztvevők megkapják. Így az átbeszélt információk és tudás, valamint egyedi javaslatok megismételhetők és újra visszanézhetők lesznek.

A konzultáció maximális hatékonysága érdekében a témához kapcsolódó professzionális tananyagokat biztosítunk. Ezek olyan alapismereteket tartalmaznak, amelyek az alapját képezik a konzultációnak. Így a konzultáción hatékonyan csak a személyre szabott tanácsadással kell foglalkoznunk. Ez a mai tudásunk szerint a leghatékonyabb és azonnal eredményt hozó konzultációs módszer.

A 3 x 1,5 óra konzultációk előre egyeztetett időpontban egy, vagy maximum két hét eltolódással követik egymást. Így a résztvevőnek lehetősége van feldolgozni az információkat és felkészülni a következő konzultációra.

A konzultáció egy kialakított tematika alapján, egy kérdés katalógust segítségével történik.

A résztvevő választhat az alábbi fókuszok között:

  • YouTube marketing stratégia
  • Online marketing stratégia
  • Online kereskedelem és webáruház stratégia
  • Vállalkozási ötlet és termék részletes kidolgozása (StartUp stratégia)

A 3 x 1,5 órás konzultáció felépítése a következő:

1. online konzultáció:

    • Cél meghatározása
    • Jelenlegi helyzet és állapotfelmérés
    • Piacfelmérés
    • Ideális ügyfél meghatározása
    • Stratégia meghatározása
    • Eszközök és csatornák kiválasztása

2. online konzultáció:

    • Pozicionálás kialakítása
    • Stratégia részleteinek kidolgozása
    • Technikai eszközök és szoftverek áttekintése és meghatározása

3. online konzultáció:

    • Végleges stratégia kialakítása
    • Taktikai elemek meghatározása
    • Időterv kialakítása az elkövetkező egy évre

A konzultáció után az online konzultáció felvételét, illetve a kapcsoló tananyagokat a résztvevő tetszőleges alkalommal újra megnézheti. Ezen videók hozzáférését minimum egy évig garantáljuk.

A résztvevő részéről lehetséges, hogy társ vagy munkatársa részt tud venni a konzultáción.

Sok sikert és találkozunk a konzultáción.

Marketing konzultáció