2022.04.01. E-mail marketing felsőfokon

Ki olvassa el a hírleveled?

A legtöbben abban a tévhitben élnek, hogy ma már senki nem olvas hírleveleket. Így van ezzel sok cégvezető és még néhány marketinges is. Te is közéjük tartozol? Akkor engedd meg, hogy megosszuk veled saját tapasztalatainkat, amik már teljesen mást mutatnak.

Az természetesen igaz, hogy nem mindenki olvas el minden levelet. Sőt nem is olvassák el teljesen a kiküldött anyagot. Azonban, ha a hírlevelet már megnyitotta a feliratkozó, akkor legalább átgörgeti, szemével átfutja, szkenneli a látottakat, és ha nem is tudatosítja magában a hírlevél részleteit, a címsorokat, képeket, kiemeléseket elraktározza az agyában.

Mi a hírlevelezés célja?

A rendszeres hírlevelezéssel nem az a cél, hogy mindig mindent elolvassanak a feliratkozók. A cél az, hogy az ügyfeled tudatában ott legyél, ne felejtsen el, és ne a konkurenciádhoz, hanem hozzád forduljon.

Aki feliratkozik a listádra, az érdeklődik az általad képviselt téma iránt. Mindaddig, amíg releváns neki a tartalmad, jó ajánlatokat küldesz neki, nem fog leiratkozni!

“Te jó ég! Leiratkoztak!”

Halljuk nagyon sokszor. De ettől nem kell megijedni! Aki leiratkozik a hírleveledről, azt nem érdekli annyira mélyen a téma, hogy aztán komoly ügyfeleddé váljon. Fontos, hogy leveleiddel azokra a feliratkozókra fókuszálj, akik potenciális partnereid lehetnek. Ez egy jó vevőszűrő is, hiszen a hírleveleid segítségével tudod pozícionálni magad és elkötelezett ügyfeleket “generálni”.

Még nem kezdtél el hírlevelezni? Nem tudod, hogyan lesz több ügyfeled és nagyobb forgalmad e-mail marketinggel?

Gyere el 2022. április 1-jén a személyes E-mail marketing felsőfokon egésznapos gyakorlati tréningünkre, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.

Helyszín: Holiday Inn Budapest: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.

Időpont: 2022. április 1. 8:00-16:00

Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:

E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning

Üdvözlettel,

Parajdi István

Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője