Olvasnak hírlevelet az ügyfeleid?
Te tudod, hogy kik az ügyfeleid és kik a “nem ügyfeleid”? Megfogalmaztad már magadban, hogy milyen számodra a JÓ ügyfél? A legtöbb vállalkozó csak azokat az ügyfeleit jegyzi meg, akik leginkább csak fejfájást okoznak neki. Arra koncentrálnak, hogy kivel nem szeretnének együtt dolgozni, ahelyett, hogy olyan ügyfeleket keresnének maguknak, akik átestek a “jó ügyfél” szűrőn.
Kiknek kell hírlevelet küldeni?
A jó ügyfeleidnek küldj hírlevelet. Azoknak fogalmazd meg mondanivalód, azoknak küldj kecsegtető ajánlatot, akiket Te érdekelsz, akik kíváncsiak rád, a tudásodra, a termékedre, a tapasztalatodra és szakértelmedre. Akit ez nem érdekel, aki csak a csaliért a nyereményjátékért vagy unalomból iratkozott fel a hírleveledre, az bizony pár hét után le is fog iratkozni, de ez nem jelenti a világ végét. Hiszen azok az ügyfelek és a potenciális új ügyfelek megmaradnak a levelezőrendszeredben, akik nálad és nem a konkurenciádnál fogják elkölteni a pénzüket. Nekik írj, és ne a “nem ügyfeleidnek” tetsző leveleket készíts, mert ők úgy sem fognak vásárolni.
Mit várj el a feliratkozóidtól?
Én ausztriai ingatlanok témában küldök hírlevelet a listámra. Olyan embereknek, akiket ez a téma érdekel. Ebből kifolyólag a legtöbb levelemet megnézik, elolvassák, de minimum átfutják, találnak-e benne maguknak új információt, hasznos tanácsod, vagy kihagyhatatlan ajánlatot. A lényeg az, hogy ők nem fognak leiratkozni, sőt, várják a következő értékes tartalmat az e-mail fiókjukban.
Mit adj a feliratkozóidnak?
Adj nekik értéket. Olyan értéket küldj nekik, amivel az olvasód okosabb lesz, jobban fog tudni dönteni, értékesebbnek érzi majd magát és jobban fog benned bízni. Ma már a személyes eladás kitolódott az online térbe is. Hírleveleid segítségével kihasználhatod a személyes eladás technikáit, hogy meggyőzd ügyfeleid.
Ha még nem kezdtél el hírlevelezni, vagy még mélyebben beleásnád magad az e-mail marketing be, akkor itt egy szuper lehetőség számodra!
2022 április 1-jén személyes E-mail marketing felsőfokon egésznapos gyakorlati tréninget tartunk, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.
Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:
E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning
Üdvözlettel,
Parajdi István
Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője