Hogyan nem felejt el az ügyfeled?
Hiába találta meg a weboldalad, hiába kattintott a hirdetésedre, hiába is vásárolt, 2-3 hónap alatt teljesen el fog felejteni az ügyfeled, aki majd könnyedén megtalálja a konkurenciádat is, tőle is vásárol, a vásárlás után hírleveleket kap, amik arra fogják ösztönözni, hogy továbbra is a konkurenciádtól vásároljon, te pedig rengeteg hasznot veszítesz el.
Ez borzalmas érzés. Nem is látod, mennyi pénzt dobsz ki az ablakon. Őrjítő a gondolat, hogy az a pénz, amit az ügyfél nálad költhetne el, az a versenytársad kasszáját gyarapítja.
Ezt jól jegyezd meg
Nagyon fontos feladatod, hogy soha ne felejtsen el téged az a vevő, aki már megismert, megtalált, esetleg vásárolt is! Hogyan tudsz az ügyfél emlékezetében megmaradni? Alternatív megoldás, hogy folyamatosan hirdetésekre költöd a pénzed. Természetesen, ha belefér, ez jó megoldás, de sokba fog kerülni.
Amit én javaslok erre a problémára: egyedüli eszközöd az e-mail marketing lesz. Ennél olcsóbb, hatékonyabb vagy eredményesebb megoldás nincs. Az e-mail marketing a valaha volt legtöbb bevételt hozó módszer. Szinte senki nem csinálja tökéletesen, mert nem követik a hírlevelezés három legfontosabb alapelvét:
- Rendszeresség.
- Érték az olvasónak.
- Klikkvadászat.
Hogyan sajátítsd el az e-mail marketing alapelveit?
Megtanítom neked az E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréningünkön, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.
Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:
E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning
Üdvözlettel,
Parajdi István
Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője