2022.04.01. E-mail marketing felsőfokon

Hányadik érintésre lesz az érdeklődőből vevő?

Tudtad, hogy a weboldallátogatók 95%-a első látogatásra még nem vásárol? Elgondolkoztál már azon, vajon hányszor kell látnia az ügyfélnek ahhoz, hogy vásároljon tőled? Hány meggyőző üzenetet kell átadj ahhoz, hogy végre vásároljon tőled? Itt a válasz:

Tapasztalatok szerint 8-12 úgynevezett “érintésre” van szükség ahhoz, hogy valakiből vevő váljon.

Tehát, akit ügyféllé szeretnél formálni, legalább 8-12 alkalommal kell találkozzon veled, a neveddel, a márkáddal, az üzeneteddel, a tudásoddal.

Lehetséges ez? Hogyan?

A hirdetés általában csak egyszer érinti meg az ügyfelet, már ha egyáltalán érzékeli. Ha elsőre nem fogta meg, másodszorra, harmadszorra sem fogja, és ignorálja, észre sem veszi. Jól beállított remarketing hirdetések segítségével akár százszor is megmutathatsz egy hirdetést, azonban itt még nem garantált az eredmény, és sok pénzbe is kerül. Arról nem is beszélve, hogyha véget ért a kampány, akkor az információ elvész, visszakereshetetlen lesz.

Íme az egyedüli eszköz, amivel biztonsággal el tudod érni, hogy 8-12 alkalommal is megérintsd az ügyfeled: a hírlevél.

Kontrollált marketing eszköz

Mivel a nyomtatott sajtó és a tv-, rádióreklám megfizethetetlen a kis- és középvállalkozások számára, ezért csak az online ppc (pay per click) hirdetések maradtak a cégvezetőknek és marketingeseknek. Mindenki ebbe öli a pénzét, jobb esetben megfelelő startégiát alkalmazva, rosszabb esetben csak úgy, ahogy sikerül. A Google és a Facebook elnyeli a pénzed, felmutat egy eredményt, amit vagy elhiszel neki, vagy utánaszámolsz, hogy ennek a kampánynak azért jobban kellett volna sikerülnie.

Az e-mail marketing segítségével mindent Te kontrollálsz. Annak küldöd ki, akinek szeretnéd (természetesen a GDPR szabályozásokat betartva), ahányszor szeretnéd, méghozzá INGYEN.

A hírlevelezés szépsége az, hogy itt nem kell, de nem is érdemes korlátok közé szorítsd magad. A nyereséges e-mail marketing egyszerű receptje a folyamatos kapcsolattartás.

Mélyebbre ásnál az e-mail marketingben?

Akkor sok szeretettel várlak 2022. április 1-jén a személyes E-mail marketing felsőfokon egésznapos gyakorlati tréningünkön, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.

Helyszín: Holiday Inn Budapest: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
Időpont: 2022. április 1. 9:00-18:00

Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:

E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning

Üdvözlettel,

Parajdi István

Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője