2022.04.01. E-mail marketing felsőfokon

Mi hozza a legtöbb forgalmat az Amazonnak?

Veled is megtörtént már, hogy kinéztél egy terméket egy bizonyos boltban, majd hazamentél, körülnéztél a keresőben, hogy hol a legolcsóbb ugyanaz, és megvetted aaa … Na, hogy is hívták azt a webshopot?

Ne aggódj, mással is előfordult már! A legtöbb online vásárló megfeledkezik arról, hogy honnan is vásárolt. A többségük nem tér vissza ugyanabba a boltba, mert később már más preferencia szerint keresnek.

Mindenki pótolható

Az Amazon a világ legnagyobb online boltja és rendszeresen, hetente küld hírlevelet vásárlóinak, partnereinek. Miért teszi ezt, ha ő a világon a legnagyobb, és szinte mindenki ismeri a nevét?

Képzeld csak el, hogy egy adott naptól fogva már nem küld több hírlevelet. Te észrevetted, hogy valamelyik webshoptól már nem érkezik hírleveled?

Talán a törzsvásárlók egy része megnézné, hogy azért működik-e még az oldal, de ez nem garantálja azt, hogy olyanon forgalommal tud működni a cég.

Az Amazon érdekes ajtónyitó ajánlatokat küld ügyfeleinek, hogy folyamatosan hétről-hétre vagy hónapról-hónapra visszacsábítsa őket. Az nem számít, hogy ha esetleg nem az ajánlatban szereplő terméket veszik meg. A lényeg az, hogy vásárolnak az ügyfelek, és ő boltjában vásárolnak.

Ha nincs semmi, ami becsábíthatná egy boltba a vevőt, egy szép kirakat, egy finom illat, és tetszetős menüsor, akkor az nem fog bemenni a boltba, legyen az Amazon, Tesco, vagy a Te áruházad. Gondolj így a hírlevélre: egy személyreszabott meghívó leendő vásárlódnak.

Neked van már ilyen forgalmat generáló hírleveled?

Ha még nincs, vagy tudnál rajta mit fejleszteni, akkor gyere el 2022. április 1-jén a személyes E-mail marketing felsőfokon egésznapos gyakorlati tréningünkre, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.

Helyszín: Holiday Inn Budapest: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
Időpont: 2022. április 1. 9:00-18:00

Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:

E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning

Üdvözlettel,

Parajdi István

Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője