2022.04.01. E-mail marketing felsőfokon

Miről szóljon a hírlevél?

Ha már valaki elhatározta, hogy aktívan használja az e-mail marketinget, akkor az első akadálynak azt érezheti, hogy nem tud miről írni. Nem tudja, miről is szólhatna az ő hírlevele, aminek segítségével feliratkozói vásárolni fognak és vállalkozása nyereséges lesz.

Összeszedtem Neked néhány gondolatot, ami segít majd ebben:

  • Add át a tudásod. Ha megfelelően képzed az ügyfeled, akkor képzett vevő lesz. Nem kell majd pátyolgasd a vásárlás során, mert már tudni fog mindent, hisz elmondtad neki. Sokkal könnyebb úgy együtt dolgozni valakivel, hogy ha van már egy kis fogalma arról, mit szeretne és az hogyan valósítható meg.
  • Szedd össze a termékeidet, akár csoportokba, és dolgozd fel az adott termék vagy termékcsoport által megoldott problémát, hogy lássa az ügyfeled, mennyi problémájára nyújtasz megoldást.
  • Élj az akciókkal, de nem kell beállni a sorba! Arra gondolok, hogy a magyar emberek szeretik az akciókat, de nem fognak mindenhol vásárolni csak azért, mert black friday van. Szervezz akciót, de az legyen egyedi, hogy kitűnj a tömegből, és akkor tudjon nálad kihagyhatatlan ajánlatokkal élni, amikor másnál nem.
  • Csinálj mini piackutatást a feliratkozóidnak. Mindenki szereti, ha kikérik a véleményét, ez pedig egy nagyszerű lehetőség neked arra, hogy információkat gyűjts ügyfeleidről. A segítségért cserébe ajánlj fel valamilyen kedvezményt vagy szervezz nyereményjátékot.
  • Nézd meg, mások miről írnak. Ne másold őket le! Csak meríts ihletet abból, hogy a “nagyok” milyen kommunikációt alkalmaznak. Nem feltétlen fog nálad is működni, de arra, hogy leteszteld, jó lehetőség.

Ne félj, csak kezdd el!

E-mail marketinged során nem szükséges majd mindig új dolgot kitalálj. 3-6 hónap múlva nyugodtan megismételheted a témákat, kicsit máshogy csomagolva.

Tudd, hogy nem lesz mindegyik hírleveled minden szempontból tökéletes, de ez nem baj. Elég, ha havonta 1-2 tartalom nagyon erős közülük, a többi pedig majd rásegít.

Ha szeretnél hírlevél és e-mail marketing tudásodat fejleszteni, akkor sok szeretettel várlak az E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréningen, ahol más cégvezetőkkel és szakemberekkel együtt sajátíthatod el a hírlevelezést.

Helyszín: Holiday Inn Budapest: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
Időpont: 2022. április 1. 9:00-18:00

Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:

E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning

Üdvözlettel,

Parajdi István

Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője